Wednesday, June 10, 2009

Ungari/Slovakkia


Ungari/Slovakkia

Budapest
Kolmapäeva keskpäevaks jõudsime päikesepaistelisse Budapesti, kõigepealt läksime oma hosteli, kus me magasime 8 voodiga toas, aga kuna oli odav ja polnud täis, siis oli päris hea. Asukoht oli ilusti linna südames.
Kohe kui linna jõudsime, võtsime ühendust Orsiga, kes näitas meile linna ja pean mainima, et ma nägin ka selliseid kohti, mida ma eelmine kord ei olnud näinud:) Aitäh...
Proovisime Gulyas suppi, mis oli täitsa hea ja loomulikult hunnikus jäätist, mis oli mitte nii hea kui testes kohtades. Üldiselt jalutasime terve päeva- lossi ja niisama mööda linna, hiljem õhtul veel.
Kui õhtul tagasi hosteli jõudsime, siis jälle kaklesime natuke, kuna Lucie teatas, et Prantsusmaal on samasugused termid nagu Ungaris ja tema ei taha sinna minna, lõpuks otsustasime, et igaüks teeb järgmine hommik mis tahab
Mina läksin poodidesse(ostsin seeliku), ja käisin jälle turul. Turg on üks mu lemmikasju Budapestis:)
Hiljem saime hosteli juures kokku ja siis hakkasime autot otsima, Lucie ja tore sõber ei suutnud enam parklat üles leida...:S
Lõpuks kell 14 suundusime Bratislava poole...
Budapest on mu lemmik linn.

Bratislava
Kella 17 paiku jõudsime Bratislavasse. Hostel oli mingil imelikul tänaval, aga auto saime õnneks maja ette jätta. Tuba oli 10-kohaline...aga õnneks mingeid probleeme ei olnud :)
Midagi erilist me Bratislavas ei teinud, sõime kohalikku toitu, jalutasime mööda linna ja oligi suht kõik. Üldiselt Bratislava meenutas mulle natuke Ljubljanat, ilus linn. Natuke paha ilm oli ainult.

No comments: