Tuesday, September 16, 2008

Vaba6humuuseum ja Mehhiko pidu

Eile sai käidud esimesel ekskursioonil.See oli vaba6humuuseumisse, mis oli isegi peaaegu huvitav muuseumi kohta. Terve päev kulus selle peale, aga vähemalt ei pidanud ise maksma.
6htul oli Mehhiko iseseisvuspäeva tähistamine. Algul arvasin, et pidu ei saagi minema, k6ik istusid lihtsalt ringis aga pärast, oli toodud päris 6iget tekiilat, läks pidu käima. Suur osa rahvast oli maani täis, aga pidu sai suht vara läbi, kuna alustasime suht vara.

8 comments:

Anu said...

Ma loodan, et tekiilajoomise ajal tegid sina ikka kõigile tuule alla? Eestlaste mainet on vaja hoida :)

Millal sa meile pilte hakkad näitama? Ja mis tunnid sul juba olnud on?

Liis said...

Tekiilat j6in ainult ühe klasi:)
Varsti ehk saab pilte näidata, tahaks juba oma netti, kooli omas on nii n6me käia.
Mul on praegu ainult saksa keel.

Anu said...

No mis tasemega sa siis teistega võrreldes oled saksa keeles?

Liis said...

Ma olen selline, et ei ole ma algaja ega ka edasij6udnu. Hästi vastik on.

voodiloom said...

piltepilte :D:D

ja sa oleksid pidanud kodust viru valget kaasa võtma mingi kastitäie, et tutvustada eesti värki seal.

Liis said...

Tegelikult ma siin m6tlen, et oleks jah pidanud v6tma viru valget ja ka muud tutvustavat värki.Oktoobris tuleb rahvusvaheline nädal ja selleks on mul vaja varsti ideid.

Tõnis said...

Viru Valgele kindlasti lisaks ka Vana Tallinnat! Kas peaks Sulle rahvusvahelise nädala jaoks saatma?:)

Liis said...

Tegelikult oleks vaja küll:)