Saturday, September 13, 2008

Olen kohal

Ma nüüd olen siin kohal, kuna ei ole oma netti siis pole veel esimesi pilte v6imalik üles panna. Tulek siia oli ikka suht keeruline ja vastik(lend hilines ja pidin siis uue rongipileti ostma), aga vähemalt j6udsin elusalt kohale.
Ühikas on tore- nagu väike korter. See on selle ühika pluss ja samas ka miinus, sest seal oma toas tunnen end veidi eraldatuna, kuna sellist ühisruumi ei ole. Ja lisaks on mul tunne, et ma olen oma korrusel ainuke inimene praegu( ma elan 6. korrusel).Kuigi igast aknast on vaade linnale, mis on väga ilus, siis minu vaade on puudele, aga see on ka ok.
Kuna ühikas suurt midagi teha ei ole siis saab 6htui koos teiste vahetus6pilastega baaris käidud. Rahvast on ikka igast maailma otsast- hiinast brasiiliani. Positiivne, et 6lu ja vein ei ole eriti kallid, kuigi ma eriti kumbagi ei joo.
Täna saan veel poodides käia ja siis homme ei teagi mis saab, siin on k6ik poed kinni ja esmaspäeval hakkab juba ametlik programm.

1 comment:

Anu said...

WE WANT MORE DETAILS!!! Kas sul on seal juba sõpru ka? Kas oled pidanud inimestele seletama, kus Eesti asub? Kas teised on ka mingilt arvutierialalt?
A ja kas sa ei öelnud, et sa oled seal korteris kellegagi koos?
Kui suur see linn siis ikkagi on?