Sunday, September 14, 2008

Furtwangenist

Nii, ma siis kirjutan natuke selle linna kohta. Minu arvates ei ole linn hirmus väike, arvan, et umbes Rapla suurune, aga selline saksa linn. Palju väikeseid poode ja esmapilgul ühesuguseid tänavaid. Varsti saan neist tänavatest ehk aru ka, aga veel mitte. Vahel käin ikka ringiratast. Loodan, et varsti saan ka m6nda päris suurde kohta minna-Freiburg.
Minu ühikas on k6rgel mäe otsas, kui ma täna hommikul ärkasin, oli selline tunne nagu oleksin mingit hullu trenni teinud. Tegelikult ongi hea- saab tasuta trenni. Oma toa/1-toalise korteriga olen ma vägagi rahul. Eile nägin teist ühikat ja see on ikka päris palju koledam, kuigi seal jah, toimub suurem osa pidudest. Mul on toas k6ik olemas, mis vaja, ainuke asi on telekas, mida pole ja mulle tundub, et nüüd ongi nii, et ma ei saa 3 kuud telekat vaadata, aga see ei ole just väga traagiline. Varsti saan pilte ka panna siia, kui ma saan oma arvutiga netti.

No comments: