Sunday, September 14, 2008

Inimesed siin

M6ned esmamuljed siinsetest inimestest.
Välistudengid on väga erinevatest kohtdest. Palju on Mehhikost ja Ungarist, aga samas on inimesi ka Austraaliast, Hiinast, Koreast,Prantsusmaalt, Hispaaniast. K6ige rohkem olengi suhelnud Mehhiko ja Ungari omadega. Vahel m6tlen, et siin v6iks olla keegi veel Eestist, olen ainuke. Samas on suhteliselt üllatav, et paljud teavad, kus Eesti asub ja isegi pealinna teavad. Arvasin, et on vaja rohkem seletada. Teised on k6ik mitmekesi. Suur osa ei oska eriti inglise keelt, ega ma ka räägin suht halvasti, aga usun et ajaga läheb keeleoskus paremaks ka mul.
Siiani on iga päev olnud mingi üritus, tundub, et tänane päev saab olema selline rahulikum, aga muidu oleme ikka käinud baaris istumas- siin on popp koht nimega Fubar. Eile sai ungarlastega nende ühikas oldud- toredad inimesed on. Kuigi eile olin mina ainuke mitteungarlane seal, siis nad ikkagi rääkisid inglise keeles. Ma algul m6tlesin, et seal olles ei saa ma nagunii millestki aru, aga ei olnudki nii.
Üldiselt on nii, et suurem osa vahetus6pilastest on poisid, peale minu on veel mingi 5-6 tüdrukut:) Asi on vist nendes erialades, mida siin 6petatakse.Üldiselt olen ma selline erandlik juhus siin...tüdruk Eestist:)

No comments: