Monday, October 13, 2008

Zürich

See nädalavahetus oli tõeliselt hea. Reede hommikul mõtlesime, et võiks midagi ette võtta ja tuli mõte minna Zürichisse. Nii siis läksimegi kümnekesi Shveitsi rongiga. Lisaks minule oli 4 mehhiklast, 4 ungarlast ja Blanca. Startisime kell 7:20 Furtwangenist ja läksime Tribergi. Sealt algul regionaalrongiga ja hiljem kiirrongiga Shveitsi, reis kestis kokku umbes 2,5 tundi. Suurem osa rongireisist kuleges nagu hispaania keele tund, aga kuna mul on väga halb mälu, siis ma eriti ei mäleta, mida meile seal õpetada üritati. Igatahes 11 paiku olime Zürichis. Alguses jalutasime lihtsalt ringi ja tegime pilte, esimesena läksime kaubatänavale, kus olid olemas kõik kõige kallimate kaubamärkide poed. Neid sai ainult kaugelt vaadata- loomulikult olid need hirmus kallid(ma ei käinud mitte üheski poes, natuke kahju on). Üldiselt jalutasimegi terve päeva ringi ja tegime pilte.
Pärastlõunal läksime hosteli, mis maksis miskit 30 euri. Seal magasime 4 toas. Tuba oli ok ja selle raha eest saime isegi hommikul süüa. Järgmisele reisile pean rohkem asju kaasa võtma, seekord läksin käekotiga.
Õhtul tegime pilte, sõitsime järve peal paadiga. Linn oli rahvast imelikult tühi, vaiksem kui Tallinn. Õhtu lõppes baari külastusega, mis oli ikka hirmus kallis, tee ja õlu maksid umbes 70 krooni. Tegemist oli ikka sellise pigem odava baariga. Üldiselt on Zürich hirmus kallis linn, toidu hind niidab(McDonaldsis on ained alates 120 kroonist ja Mc on kõige odavam ), transport samas nii hirmus kallis ei ole. Teisel päeval sõime ainult šokolaadi, saia ja säästuvorsti.:)
Pühapäeval ärkasime vara ja sõime kõhu täis ning otsustasime muuseumides käia ja valisime välja 2- ajaloo- ja kunstimuuseumi. Ajaloomuuseum oli veidi igav, nagu tavaliselt sellised, aga kunstimuuseum oli minu arvates väga huvitav. Seal oli töid ka kunstnikelt, keda ma isegi tean(Monet, Van Gogh, Picasso). Igatahes tegin otsuse, et kui tulen Eestisse, siis pean minema Kumusse. Peale muuseume käisime veel laevaga sõitmas, väga mõnus oli. Vaade laevast oli imeilus ja saime seal lihtsalt istuda ja puhata. Kell 19 hakkasime tagasi sõitma. Enne ostsin viimase raha eest veel jäätise, mille tagajärjel hakkas mul hirmus külm.
Kell 22 olin tagasi oma toas.
Kokkuvõttes võib öelda, et tegemist oli väga hea reisiga. Sain näha ilusat linna ja seltskond oli meeldiv.Ilm oli ka väga soe(20+)Võib öelda 2 päevaga sai piisavalt linna nähtud.

1 comment:

liisu said...

kumu pole eriti vapustav koht...siuke eestilikult hall ja natuke masendav....