Friday, October 24, 2008

International Festival

International Festival

Eile oli siis kaua peavalu tekitanud International Festival. Ma valmistusin selleks terve nädala ja loomulikult mõelnud olin sellele veel pikemalt. Lõpuks siis tegin väikese slaididest filmiklipi ja panin üles paar pilti ja plakatit.(Anu tehtud poster on väga hea:))Minu väljapaneku koht jäi natuke nurga taha, nii oli külastajaid vähem, kui mõnel teisel väljapanekul.
Toidust tegin kaerahelbeküpsiseid, mida ma pidin 2x küpsetama, kuna esimesel õhtul söödi need ühikas lihtsalt ära. Teisel päeval tegin topeltkoguse ja sellest piisas selleks ürituseks. Soolaseks tegin kartulisalatit, mis läks ka inimestele peale ja joogiks suure vaevaga leitud Vana Tallinn.
Kuna ma olin üksi, siis mul oli selline tagasihoidlikum väljapanek ja toit sai enne lõppu otsa. Nii jäi mul ikka aega ringi ka vaadata. Väga palju oli head toitu ja jooke üle terve maalima, pärast oli kõht ikka väga täis:)
Üldiselt natuke kahju oli, et inimesed huvitusid põhiliselt ainult toidust, küsimusi Eesti kohta oli ikka suhteliselt vähe ja minu filmikest vaatas ka ainult mõni inimene, aga mis parata. Samas oli ka neid, kes olid huvitatud ja nendega oli vägagi huvitav rääkida. Üldiselt oli tegemist vägagi hea üritusega:)

6 comments:

Anu said...

Mis programmi sa selle video kokkupanekuks kasutasid?

Liis said...

Picasa

Alexandre Oliveira said...

I couldn't understand anything that you have written, but the video was great! Hope to visit Eesti someday! See ya!

liisu said...

wow!
video oli lahe - sa leidsid nii head eestilikud asjad sinnapanekuks!!!
ja tõnis mägi - koit...super!!!
ma ei tea kas sa öölaulupeo ajal olid veel eestis (mina ja mu vana pea), kuid seal lauldi ka seda, ja lausa kaks korda järjest...väga võimas oli ja sobis su videosse nagu rusikas silmaauku:D
ole siis tubli ja keep us posted!

voodiloom said...

su video on jummala pisarakiskuja.

laanekass said...

ma ei tea kumb oli enne, lugu v6i video, aga tulemus oli super.
Oled meid v2ga h2sti esindanud :)
Mul tuli kyll uhke tunne peale :D

Edu
Heleen