Tuesday, January 27, 2009

Peod

Teisipäev.
See oli "Media Tag" näidati onlinemedia tugengite semesti projekte. Filmid olid isegi suhteliselt huvitavad. Parimad olid need, kus eriti ei räägitud, ma ikka eriti ei saa sellest saksa keelest aru. Pärast oli siis selline pidu, kus põhiliselt joodi. See on üks imelik asi siin, õppejõud ja kõik joovad koos. Ma väga kauaks ei jäänud.
Kolmapäev.

Glitterparty. Toimus ühes tudengite korteris, teemaks oli glitter. Pidu oli täitsa hea, ammu pole nii palju tantsida saanud. Sakslased hakkavad ainult siis tantsima, kui nad on hirmus purjus, muidu lihtsalt seisavad.
Reede

Pidu mille nimi võiks olla "Kui palju mahutab üks GHB tuba?":)
Toimus Vladimiri toas, ma ei oska küll täpselt öelda kui väikesed on need ühika toad, aga need on väikesed. Igatahes mahtus sinna ilusti rohkem kui 10 inimest. Ma arvan, et see oli ka kõige parem pidudest. Mehhiko poisid tegid süüa, kuulasime hispaania keelset muusikat. Lisaks üritati mind õpetada ladinapäraselt tantsima( puusi pööritama), aga noh olen ikka paras karu...
Laupäev
Speicheris oli Open Stage pidu. Alguses ei tahtnud keegi esineda, aga hiljem oli päris palju etteasteid( suuremas osas välistudengid, sakslastel on eksamistress). Kõige parem oli Felippe Brasiiliast , mängis kitarri ja laulis(nii paljud oskavad kitarri mängida). Blanca, Monica ja Victor laulsid. Tahaks ka musikaalsem olla...

Pilte pole ma ka ammu teinud, aga pane mõne Blanca ja teiste tehtud pildi.

1 comment:

Blanca en Alemania said...

I just hope that felipe doesn't see that picture, he could kill you hahahaha ;)
I don't get a single word of what you've written, but nice pics btw :)