Saturday, November 8, 2008

Hiina-Hispaania-Eesti

Õhtusöök

Täna oli meil kavas suur söömine. Hiinlased valmistasid terve hunniku hiinapärast toitu, Blanca tegi hispaania omletti ja kreppe ning mina valmistasin õunakoogi. Vägagi meeldiv õhtu oli, toit oli hea, mõnus oli rääkida, kuigi vahepeal ei saanud me üksteisest väga hästi aru.
Esimeseks käiguks oli supp, milles oli loomaliha, porgand ja valgeporgand, mulle meeldis see kõige rohkem. Järgmisena oli omlett ja krepid(veidi magedad, aga head:))
Neljandaks oli loomaliha kartuliga koos riisiga(imelik kooslus minu jaoks, aga maitse oli hea, mulle hakkavad vürtsikad toidud järjest rohkem meeldima.)
Lõpetuseks oli minu tehtud õuna-kohupiimakook, mis maitses kõigile, kuigi kõht oli siis juba hullusti täis. Igaüks sai tüki või 2 kaasa. Magusaks olid veel magusad asjad kookosest, head olid.
Praegugi ei jaksa end liigutada...

No comments: